ŠILALĖS SIMONO GAUDĖŠIAUS GIMNAZIJA
METODINĖS TARYBOS VEIKLOS PLANAS
2018 – 2019 m. m.
Planą parengė metodinės tarybos pirmininkė Daiva Eisimantienė
- Metodinės tarybos narių sąrašas
Eil.Nr. Pavardė, vardas Kvalifikacinė kategorija Telefonas, el. paštas 1. Daiva Eisimantienė Anglų kalbos mokytoja metodininkė, pirmininkė daiva.eisimantiene@gmail.com 868254343
2. Alma Balčienė direktoriaus pavaduotoja ugdymui, narė alma.balciene@gmail.com 3. Zoja Masteikienė direktoriaus pavaduotoja ugdymui, narė zoja.masteikiene@gmail.com 868845280
4. Sonata Petrauskienė direktoriaus pavaduotoja ugdymui, narė sonataite1@gmail.com 5. Sigita Paulauskienė anglų kalbos mokytoja ekspertė, narė 8 655 63937 6. Birutė Knyzelienė kūno kultūros mokytoja ekspertė, kūno kultūros mokytojų metodinės grupės pirmininkė, narė 8 612 92360 7. Jolanta Baubkuvienė dailės mokytoja ekspertė, narė 8 618 67345 8. Genovaitė Urbonienė tiksliųjų mokslų ir informacinių technologijų mokytojų metodinės grupės pirmininkė, narė
g.urboniene@gmail.com 9. Rima Mišeikytė menų ir technologijų mokytojų metodinės grupės pirmininkė, narė misrimma@gmail.com 10. Danutė Žiauberienė gamtos mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkė, narė danutemj@gmail.com 11. Jolanta Šmitienė lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų metodinės grupės pirmininkė, narė 8 616 48537 12. Dalia Kubaitienė socialinių mokslų ir dorinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė, narė dalijakub@yahoo.com 13. Elena Pinčienė užsienio kalbų mokytojų metodinės grupės pirmininkė, narė 8 685 79071 14. Vida Rimkienė I-II klasių auklėtojų metodinės grupės pirmininkė, narė 8 616 04813 15. Dangirdas Kėbla III-IV klasių auklėtojų metodinės grupės pirmininkas, narys dangirdaskebla@gmail.com Prioritetas: Ugdymo kokybės gerinimas.
Tikslas: I. Kokybiškas ugdymo procesas, atitinkantis individualias mokinių mokymo(si) galimybes bei poreikius, ir užtikrinantis nuolatinę mokymo(si) pažangą.
Uždaviniai:
- Tobulinti mokymo(si) organizavimą (formas, metodus, turinį) ir pritaikyti prie mokinių poreikių.
- Plėtoti mokytojų profesines kompetencijas.
- Ugdyti mokinių mokėjimo mokytis kompetenciją.
- Stiprinti gimnazijos bendruomenės (mokinių, mokytojų, pagalbos specialistų, tėvų) bendradarbiavimą teikiant pagalbą mokiniui.
Tikslas: II. Ugdyti iniciatyvią, veiklią, brandžią ir bendruomenišką asmenybę.
Uždaviniai:
- Skatinti mokinių iniciatyvumą ir pilietiškumą, kuriant šiuolaikišką ir tradicijas puoselėjantį gimnazijos gyvenimą.
- Kurti saugų gimnazijos mikroklimatą, vykdyti socialinių ir emocinių kompetencijų bei asmenybės ugdymo programą.
- Skatinti įsipareigojimų bendruomenei laikymąsi.
- Plėtoti sistemingą bendradarbiavimą su socialiniais partneriais rajone, šalyje ir tarptautinėje erdvėje.
Tikslas: III. Kurti ir plėtoti gimnazijos edukacines erdves.
Metodinės tarybos veiklos turinys
Eil. Nr.
Priemonės, veiksmai Metodinė veikla, kvalifikacijos tobulinimas, gerosios patirties sklaida Atsakingi Data Laukiamas rezultatas 1. Metodinės tarybos veiklos plano 2018–2019 m. m. parengimas. Metodinių grupių veiklos planų aptarimas.
Metodinių dienų /savaičių planavimas.
PUPP ir BE rezultatų analizė ir aptarimas.
Metodinės tarybos posėdis Metodinė taryba rugsėjis Tikslingas metodinės veiklos organizavimas. Analizuojami rezultatai.
Daromos išvados, siūlomi mokymo(si) metodai jiems pagerinti.
2. Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas Metodinės tarybos posėdis kvalifikacijos tobulinimo poreikių nustatymas 2018-2019 m.m. metams
Metodinė taryba spalis Numatytas planingas kvalifikacijos kėlimo 2018-2019 m. m. organizavimas
3. Apskritas stalas – mokytojų, dėstančių atskiruose koncentruose, pagalbos mokiniui specialistų susirinkimai Mokytojų susirinkimas Metodinė taryba lapkritis Stiprės mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų bendradarbiavimas siekiant ugdymo kokybės 4. BE bandomųjų egzaminų ir PUPP gimnazijoje organizavimas, užduočių rengimas, vertinimas ir rezultatų aptarimas Metodinėse grupėse: VBE bandomųjų egzaminų ir PUPP organizavimas ir rezultatų aptarimas. Refleksija metodinėje taryboje
Metodinių grupių pirmininkai gruodis – sausis Rezultatų analizė panaudojama ugdymo turinio koregavimui. Susitariama dėl priemonių taikymo aukštesniems mokymosi rezultatams pasiekti 5. Ryšių su rajono, šalies gimnazija užmezgimas Susitikimas Metodinė taryba gruodis Gerosios patirties sklaida. 6. Apskritas stalas su Stepono Dariaus ir Stasio Girėno progimnazija (dalykų mokytojai, administracija) Susitikimas Metodinės tarybos posėdis refleksijai
Metodinė taryba sausis Stiprės bendradarbiavimas tarp mokyklų. Aptariama
gerosios patirties sklaida, pagrindinės problemos ir ieškoma būdų joms spręsti
7. Tiriamoji veikla: I ir III klasių mokinių motyvacijos tyrimo atlikimas ir motyvacijos skatinimo rekomendacijų parengimas
Metodinė taryba ir pagalbos mokiniui specialistai vasaris Įvertintas motyvacijos lygis ir parengtos motyvacijos skatinimo rekomendacijos
8. Atvirų durų diena – mokytojų, mokinių ir tėvų susirinkimas-konferencija Susirinkimas – konferencija: Dalintis informacija su kolegomis, bendradarbiauti su tėvais, mokiniais
Metodinė taryba kovas Stiprės gimnazijos bendruomenės bendradarbiavimas 9. Apskritas stalas – mokytojų, dėstančių atskiruose koncentruose, pagalbos mokiniui specialistų susirinkimai Susirinkimas: išskiriamos problemos ir aptariamos priemonės joms spręsti Metodinė taryba balandis Stiprės mokytojų bendradarbiavimas siekiant ugdymo kokybės 10. Mokinių projektinių darbų konferencija „Labora“ Konferencija Mokinių kūrybinių gebėjimų ir suinteresuotumo ugdymas
Metodinių grupių pirmininkai gegužė Didės mokinių mokymosi motyvacija 11. -Metodinių grupių 2018-2019 m. m. veiklos sėkmingumo aptarimas – Metodinės tarybos 2018-2019 m. m. veiklos plano įgyvendinimo aptarimas
Metodinės tarybos posėdis Metodinių grupių pirmininkai ir metodinė taryba birželis Įsivertinama metodinių grupių ir metodinės tarybos veikla (įvardijamos veiklos stipriosios ir silpnosios pusės), numatomos gairės 2019-2020 m. m. veiklai
12. Vadovėlių ir mokymo priemonių poreikio nustatymas Metodinės tarybos posėdis Metodinė taryba birželis Parengiama naujų vadovėlių ir mokymo priemonių poreikio paraiška pateikiama gimnazijos tarybai 13. Atviros pamokos ir gerosios patirties sklaida „Kolega -kolegai“
Atviros pamokos. Mokytojai stebės bent dviejų kolegų pamokas, aptars
( galimas ir neformalus stebėjimas, pokalbiai apie pamokos vadybą)
Metodinė taryba
Mokslo metų eigoje Mokytojai sustiprins profesines kompetencijas. Bendradarbiavimas skatinamas , siekiant ugdymo(si) kokybės 14. Integruotų projektų ir kitų integruotų ugdomųjų veiklų vykdymas Integruotos pamokos Metodinė taryba ir metodinių grupių pirmininkai Mokslo metų eigoje Tarpdalykinės integracijos skatinimas 15. Dalyvavimas respublikiniuose ir rajono renginiuose Metodinių grupių susirinkimai ir refleksija metodinėje taryboje Metodinių grupių pirmininkai Mokslo metų eigoje Metodinėse grupėse reflektuoti savo veiklą ir įsivertinti, siekiant suprasti, kas pedagoginėje veikloje yra tobulintina 16. Aktualios informacijos pateikimas gimnazijos internetinėje svetainėje Informacijos, susijusios su gimnazijos ugdomąja veikla, pateikimas Metodinė taryba Mokslo metų eigoje Informacijos sklaida, gimnazijos vardo garsinimas 17. Dalykinių olimpiadų, konkursų, varžybų organizavimo inicijavimas. Užduočių rengimas
Susirinkimai metodinėse grupėse ir refleksija metodinėje taryboje. Metodinių grupių pirmininkai Mokslo metų eigoje Išaiškinami gimnazijos lyderiai dalykinėse srityse. Skatinamas mokytojų sutelkimas dalykinėje srityje 18. Edukacinės veiklos ir pamokų netradicinėse aplinkose inicijavimas Pamokos netradicinėse aplinkose – jų poveikis ugdymo procesui aptariamas metodinėse grupėse – refleksija metodinėje taryboje Metodinių grupių pirmininkai Mokslo metų eigoje Projektų metodo taikymas ugdymo(si) procese. Pamokos- susitikimai; pamokos-interviu; pamokos- konferencijos
APTARTA
Metodinėje taryboje
2018 m. rugsėjo mėn. 26 d.
Protokolo Nr. 6
Metodinės tarybos pirmininkė
Daiva Eisimantienė