Balandžio 26 d. vyko atvira integruota lietuvių kalbos pamoka „Šekspyras gyvas“, skirta trečiųjų klasių mokiniams. Pamokoje dalyvavo ne tik trečiokai gimnazistai bei jų lietuvių kalbos mokytojos, bet ir kitų dalykų mokytojai bei pavaduotoja.
Projektas padėjo susidaryti visuminį vaizdą apie V. Šekspyro gyvenamąjį laikotarpį, mokiniai plačiau susipažino su autoriaus biografija, kūryba.
Pamoka vyko netradicinėje erdvėje, gimnazijos aktų salėje, kuri įprasmino renesanso epochos atmosferą.
Epochos visuminį vaizdą praplėtė filmuota medžiaga apie renesansą. Įraše skambėjo mūsų gimnazijos (istorijos, dailės, geografijos) mokytojų įžvalgos apie renesanso epochos dailės, mokslo, geografinius atradimus.
Trečiokai klausėsi Hamleto monologo „Būti ar nebūti“, patys atsakinėjo į klausimus, diskutavo, dirbo grupėse kartu su savo mokytojais.
Bene ryškiausias pamokos akcentas – Hamleto ir Ofelijos monologas, kurį mokiniai inscenizavo.
Kaipgi be refleksijos? Kiekvienas mokinys pildė lentelę. Parašė žodį, kuris būtų susijęs su šios pamokos tema, prasidedantį tokia raide, kuri yra parašyta eilutėje. Vėliau išsirinko, jų nuomone, svarbiausią ir apibūdino savo pasirinkimą.
Pamoka prabėgo greitai. Mokiniai įgijo gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti. Konstruktyviai siekdami bendrų tikslų, kūrė ir palaikė gerus tarpusavio santykius.
Pamoką beliko užbaigti žodžiais: „Ačiū, Jūs šiandien buvote šaunūs“.
Rasutė Mažrimienė, lietuvių kalbos mokytoja, projekto „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai“ narė