Gimnazijos veiklos įsivertinimas 2012 m.
Veiklos sritis: PAGALBA MOKINIUI
Išvados:
- Daugelis moksleivių jaučiasi saugūs mokykloje ir yra patenkinti santykiais su klasiokais.
- Tyrimo metu išaiškėjo, kad daugelis mokinių norėtų, jog mokytojai juos mažiau kritikuotų girdint klasės draugams ir labiau pastebėtų jų pažangą.
- Moksleivių manymu mokytojai per mažai skiria dėmesio moksleiviams, kuriems sunkiau sekasi mokytis.
- Mokytojai nepakankamai motyvuoja silpniau besimokančius moksleivius naudotis konsultacinėmis valandomis.
- Moksleiviai patenkinti mokykloje esančiu profesinis orientavimu ir daugelis moksleivių žino, kokius egzaminus reikia rinktis norimai profesijai įgyti, tačiau moksleiviai norėtų daugiau patarimų iš mokytojų renkantis individualaus plano dalykus.
- Daugelis tėvų mano, kad jų vaikas mokykloje jaučiasi gerai, pasitiki savo klasės auklėtoju, sutaria su klasės draugais, jaučiasi saugus ir noriai eina į mokyklą.
- Daugelis tyrime dalyvavusių tėvų yra patenkinti gimnazijoje dirbančiais pedagogais. Taip pat daugelis tėvų mano, kad įvertinimai atitinka vaiko gebėjimus.
- Daugiau nei pusė tyrime dalyvavusių tėvų mano, kad mokytojai vaikams užduoda per daug namų darbų ir tai yra susiję su mokymosi motyvacijos mažėjimu.
- Daugelio tėvų manymu, bendradarbiavimas su auklėtoju juos tenkina, tačiau tėvai nenoriai dalyvauja organizuojamose tėvų susirinkimuose.
- Daugiau nei pusė tyrime dalyvavusių tėvų mano, jie gauna pakankamai informacijos apie mokykloje keliamus reikalavimus, tačiau norėtų, kad kuo daugiau informacijos būtų pateikta elektroninėje erdvėje.
- Tėvai teigiamai vertina PITO, socialinio pedagogo, psichologo, visuomenės sveikatos specialisto darbą.
- Mokykloje socialinė pedagoginė, psichologinė pagalba mokiniams yra sėkminga ir teikiant pagalbą mokiniui, mokytojai ir pagalbos specialistai gerai bendradarbiauja tarpusavyje.
Įsivertinimą atliko gimnazijos socialinių mokslų metodinis būrelis