Menu Close

Projekto veiklos

Mokinių projektinių darbų konferencija „ Labora“

Gimnazijoje birželio 6 dieną vyko konferencija „Labora (lot. „dirbk“ iš V. Kudirkos eilėraščio)“, kurios dalyviai buvo I – II klasių gimnazistai.
Siekiant ugdymo proceso metodų įvairovės, nuo 2017 m. gimnazijoje organizuojami projektiniai darbai I – II klasių mokiniams. Gimnazistas pasirenka vieną arba du mokomuosius dalykus ir mokytojo – darbo vadovo – kuruojamas rengia projektinį darbą visus mokslo metus. Projektine veikla siekiama pagyvinti mokymo(si) procesą, ugdyti mokinių savarankiškumą, iniciatyvumą, kūrybiškumą, atsakomybę už savo darbo rezultatus bei idėjas. Siekiama, kad kuriant projektinį darbą, mokinys įgytų naujų žinių ir įgūdžių, kuriais būtų galima pasinaudoti, rašant brandos darbą. Dėkojame mokytojams – darbų vadovams -, padėjusiems mokiniams parengti projektus. Atrinkti geriausi darbai pristatyti konferencijoje.

Eil.

Nr.

Mokinys Klasė Darbo pavadinimas Mokytojas
1 Eivina Petrauskaitė II c Projektinių asmenybės tyrimo metodų taikymo ypatumai: Zobėlienė Gida
2 Tautvydas Jonaitis II b Kas yra performatyvioji poezija? Mažrimienė Rasutė
3 Ieva Valančiūtė II c Socialumas Jono Biliūno kūryboje Mažeikienė Vida
4 Marija Mažeikaitė

Brigita Šilinskaitė

II c Tvarumas – žmonijos ateitis Kubaitienė Dalia

Gedeikienė Vitalija

5 Guoda Baldauskaitė II a Lietuvių liaudies mažoji architektūra

Through the lens of inspirational journey of Berta Tilmantaitė.

Baubkuvienė Jolanta

Eisimantienė Daiva

6 Eimantė Eidukaitė

Ugnė Kazlauskytė

II d Pažink XX a. istoriją per filmus Armonas Mindaugas
7 Gustė Tamašauskaitė II c Matematika anatomijoje Žemaitaitienė Gražina
8 Joris Zaikauskas II d Stendinio konceptinio automobilio modeliavimas Bukauskis Vaidas
9 Iveta Kačinauskaitė I b Deminutyvai liaudies dainose Mažrimienė Rasutė
10 Šarūnė Skarulskytė I b Kuro rūšys ir jo naudojimo pasekmės Vasiliauskaitė Daliutė
11 Urtė Jorūdaitė

Miglė Krompalcaitė

Jurgis Bergelis

I b Turizmas Lietuvoje Zaikauskienė Sonata
12 Alicija Arcišauskaitė I d Pitagoro teorema Budrienė Albina
13 Gustė Tamašauskaitė II c Oro užterštumas tiriant sniego dangą Alminienė Jurgita
14 Lorena Majauskaitė II d Automobilių tarša Šilalės mieste Alminienė Jurgita
15 Kotryna Zavjalovaitė I d Įdomioji istorija Ana Frank Bijūnas Paulius
16 Vykintas Mylimas II a Mobiliųjų įrenginių programėlė „Fizzika“ Algirdas Jasinevičius
17 Brigita Kurlinkutė I a Success story – Purple Manual Eisimantienė Daiva
18 Domantas Balčiūnas I d Success story – The art of achievement Eisimantienė Daiva
19 Vytė Kubaitytė II a Success story -From hobby to a career Eisimantienė Daiva
20 Rimvydas Lidžius Evaldas Pocius II b Deutsche Autos Meškėnienė Rasa

Pasibaigus konferencijai įvyko dalyvių ir pranešėjų refleksija. Pristatau keletą atsakymų į vieną iš pateiktų klausimų.
Kas nustebino?
Matematikos projektas.
Vykinto M. sukurta programėlė.
Pristatymas apie BMW produkcija.
Jog Šilalė nėra labai užterštas miestelis. Fizzika programėlė. Mašinos modelis. BMW pristatymas.
Kaip mokiniai sugeba savarankiškai tirti.
Domanto Balčiūno sėkmės istorija.
Tai, kad tiek daug mokinių labai drąsiai pristatė savo projektus.
Kad projektai buvo atlikti įvairiais būdais. Labai įdomiai buvo klausytis ir stebėti.
Nustebino projektų įvairumas, jų kokybė.
Kaip viena mergina pasakojo apie savo sesę.
Mokinių pristatymų temos.
Buvo įdomiau, nei tikėtasi. Labai tikslūs ir kūrybiški metiniai projektai.
Pitagoro sąsaja su muzika. Slam’o poezija. Fizzika.
Buvo daug įdomiau nei maniau. Sužinojau naujų dalykų apie žymius žmones, literatūrą, poeziją ir kitus dalykus.
Kad egzistuoja tokie renginiai.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Alma Balčienė

Mokinių projektinių darbų konferencija „Labora“ (lot. „dirbk“ iš V. Kudirkos eilėraščio)

Gimnazijoje birželio 13 dieną vyko konferencija „Labora“, kurios dalyviai buvo I – II klasių gimnazistai. Siekiant ugdymo proceso metodų įvairovės, nuo 2017 m. gimnazijoje organizuojami projektiniai darbai I – II klasių mokiniams. Gimnazistas pasirenka vieną arba du mokomuosius dalykus ir mokytojo – darbo vadovo – kuruojamas rengia projektinį darbą visus mokslo metus. Projektine veikla siekiama pagyvinti mokymo(si) procesą, ugdyti mokinių savarankiškumą, iniciatyvumą, kūrybiškumą, atsakomybę už savo darbo rezultatus bei idėjas. Siekiama, kad kuriant  projektinį  darbą, mokinys   įgytų  naujų  žinių  ir įgūdžių, kuriais  būtų galima pasinaudoti,   rašant  brandos darbą. Dėkojame mokytojams – darbų vadovams -, padėjusiems mokiniams parengti projektus. Surengta Jorio Zaikausko I d kl. mokinio kūrybos darbų paroda. Atrinkti geriausi darbai pristatyti konferencijoje.

Eil. Nr. Vadovas Projekto pavadinimas Mokinys Klasė
1. Zobėlienė Gida Mikroplastiko kiekio nustatymas asmens higienos priemonėse Benas Vaitkus IV c
2. Jasinevičius Algirdas Fizikos internetinis puslapis Vykintas Mylimas I a
3. 2.      Eisimantienė Daiva „Success story – From hell to the sky“ Samanta Rimkutė

Enrika Aurilaitė

II b
4. Zobėlienė Gida Smegenų pusrutulių dominavimas. Guoda Baldauskaitė I a
5. Lietuvio genomas Emilija Gedvilaitė I a
6. Paauglių miego ypatumai Ieva Valančiūtė I c
7. Zaikauskienė Sonata „Pasaulio mityba. Pasaulio mitybos problemos.“ Vytė Kubaitytė I a
8. Armonas Mindaugas ATR valdovai ir jų veikla. Lorena Majauskaitė,

Giedrė Martinkutė,

Akvilė Pauliūtė

I d
9. Alminienė Jurgita Dantų pastos kokybės tyrimas Ramonas Armandas

Lukošius Aidanas

I d
10. Gedeikienė Vitalija Memory techniques: ways to improve your memory

projektinis darbas apie atminties gerinimo techniką

Gustė Tamašauskaitė

 

I c
11. Vaičikauskienė Sauga ,,Lietuviški keiksmažodžiai (išreiškiantys įvairius jausmus) paauglių kalboje’’ Austėja Pauliūtė,

Alminta Kazlauskaitė

II a

 

 

12. Vaičikauskienė Sauga Medžiai ir paukščiai lietuvių poetų eilėse Gustė Tamošauskaitė I c
13. Šmitienė Jolanta „Autizmas literatūroje ir gyvenime“ 1.      Akvilė Pauliūtė

2.      Giedrė Martinkutė

3.      Eivina Stonkutė

4.      Lorena Majauskaitė

5.      Nedas Žąsytis

6.      Daivaras Pocius

7.      Joris Zaikauskas

8.      Armandas Ramonas

I d
14. 3.      Eisimantienė Daiva  Kubaitienė Dalia

4.      Milašiūtė Sigita

„Gidų studija“ – STEAM veikla Austėja Jurkutė 

Evelina Gečaitė

II c

Alma Balčienė

2023 gegužės 4 d. gimnazijoje vyko Šilalės rajono mokyklų dailės mokytojų seminaras

„Antrinės stiklo žaliavos – neišnaudotos galimybės moksleivių kūrybiškumui“

Rajono dailės mokytojos, įkvėptos tvarumo idėjos, mūsų gimnazijoje turėjo galimybę ne tik pamatyti mūsų gimnazistų sukurtus darbus, bet ir susipažinti su antruoju stiklo „gyvenimu“ – stiklo duženų panaudojimo galimybėmis, bei iš paruoštų stiklo duženų pasigaminti originalų suvenyrą.
Mokytojos kūrė eskizus – dėliojo norimas kompozicijas popieriuje, o po to jau komponavo ir iš stiklo. „Sutvirtėję“ (išdžiūvus lipalui) šie originalūs stiklo kūriniai bus lydomi stiklo lydymo krosnyje ir tada sugrįš pas savo autores.
Kolegiškas rajono dailės mokytojų bendradarbiavimas – gerosios patirties skaida praturtina ugdymo proceso „paletę“: skatina puoselėti aplinkos tvarkymo tradicijas bei parodyti pačias netikėčiausias antrinių žaliavų panaudojimo galimybes.

Dailės mokytoja ekspertė Jolanta Baubkuvienė

Nuotolinė Respublikinė mokinių teorinė – praktinė konferencija

2023 m. kovo 30 d. I c klasės mokinė Ieva Valančiūtė respublikinėje konferencijoje „Vaiko sveika gyvensena šiandien- galimybės ir perspektyvos“ pristatė savo tiriamąjį darbą „Paauglių miego ypatumai“. Malonu, kad konferencijos dalyvius sveikino ir sėkmės jiems linkėjo ne tik organizatoriai, bet ir seimo nariai: Ligita Girskienė, Aurelijus Veryga, VU ir KU atstovai. Ačiū Ievai už dalyvavimą.

Biologijos mokytoja Gida Zobėlienė

„STEAM –RYTOJAUS PASAULIO KŪRĖJAMS 2“

Kovo 17 d. „Jaunasis tyrėjas“ nariai dalyvavo Tauragės „Aušros“ progimnazijos ir Tauragės STEAM atviros prieigos centro konferencijoje – praktikume „STEAM –RYTOJAUS PASAULIO KŪRĖJAMS 2“ .
Dalyviai pasisėmė žinių paskaitose „Kas ta matematika ir kam ji reikalinga“ (doc. dr .S.Urbonienė,), „Ar klimato kaita paveiks Lietuvos upes ir ežerus“ (lekt.R.Baublys), „Multimedijos technologijos :tarp iliuzijos ir realybės“ (dr.E.Ščiglinskas), „Kas „žydi“ vandenyje? Sužinok apie vandens taršą ir jos poveikį ekosistemai“ (doc.dr.G.Kacienė), pagilino praktinius gebėjimus paskaitose- praktinėse veiklose : „Nuo genų baltymų link“ (doc.dr.V.Baublys, doc.dr.V.Tubelytė), „Paviršinio vandens kokybės nustatymas“ (doc.dr.D.Miškelytė), „Mikroskopai- pamatyk nematomą ir fantazuok“ (doc. dr.I.Šatkauskienė), „3D animacija“ (doc.dr.M.Maciulevičius.), „Gyvybės kapsulės (Kaip tirti augalų sėklas) (prof.hab.m.dr.I.Šatkauskienė).

Chemijos mokytoja ekspertė Dalia Gailienė

Briuselyje patvirtintas STEM mokyklos ženklelis – mokyklos praktikos pavyzdys

„STEM mokyklos ženklas“ yra „Scientix“ siūloma paslauga, finansuojama iš Europos Sąjungos mokslinių tyrimų ir inovacijų programos „H2020“ – projekto „Scientix 4“, kurį koordinuoja „European Schoolnet“ (EUN).
Džiaugiamės, kad mūsų gimnazijos pateiktas praktikos pavyzdys „Tyrėjų naktis gamtos mokslų laboratorijoje“ buvo patvirtintas.
Nuspręsta, kad pateikta medžiaga įdomi ir naudinga kitiems „STEM School Label“ platformos nariams iš visos Europos, kalbos koordinatorius ją paskelbė Pavyzdžių tyrimų galerijoje.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Alma Balčienė

Tyrėjų naktis gamtos mokslų laboratorijoje

2022 metų spalio 18-19 dienomis gimnazijos pirmų klasių mokiniai pirmą kartą apsilankė gimnazijos gamtos mokslų laboratorijoje.
Mokiniai susipažino su laboratorijos aplinka, saugiu elgesiu, įranga, išsirinko savo darbo vietą, kurioje dirbs per kitus laboratorinius, praktinius darbus.
Nors Tyrėjų naktis vyko prieš tris savaites, mes ją paminėjome vėliau atlikdami eksperimentus su vandens tankiu, vandens paviršiaus įtempiu ir tuo pačiu integravome į temas, kurias šiuo metu mokomės apie vandenį.
Gimnazijos pirmokai liko patenkinti, kad gimnazijoje vyksta patyriminės pamokos. Džiaugėsi, kad eksperimentai atskleidė daug detalių apie tai, ko nemato plika akimi ir nesusimąsto savo ,,išmaniųjų“ kasdienybėje. Mokiniai pripažino, kad tokios veiklos pažadina ir kritinį mąstymą, ir plečia pasaulėvoką.
I klasių mokinių atsiliepimai:
• Pirmą kartą pamatėme, kaip atrodo laboratorija. Pasijutome kaip tikri mokslininkai. Buvo labai įdomu realybėje pamatyti, kaip skirtingų koncentracijų spalvoti tirpalai išsidėstė sluoksniais nuo didžiausio tirpalo tankio iki mažiausio. Buvo įdomu pakeisti mokymosi aplinką ir teorines žinias pritaikyti praktiškai.
I a klasės mokiniai.
• Pamoka laboratorijoje labai vertinga tuo, kad gavome daug patirties, kaip reikia tiksliai ir kruopščiai elgtis su medžiagomis ir priemonėmis. Darbas laboratorijoje taip pat pareikalavo atidumo, susikaupimo ir gebėjimo dirbti poromis. Tai mums labai patiko ir norėtume dažniau patyriminių veiklų.
I b klasės mokiniai.
• Labai patiko susipažinti su darbu laboratorijoje, naudojamomis priemonėmis. Atlikome įdomius, anksčiau nedarytus eksperimentus. Pirmą kartą vilkėjome laboratorinę aprangą, įsijautėme į mokslininko vaidmenį. Sužinojome, kodėl Negyvojoje jūroje negalima paskęsti, tai patikrinome atliekant eksperimentą su kiaušiniais. Tai buvo jaudinanti patirtis jautrioms sieloms.
I c klasės mokiniai.
• Laboratorijoje atliekant eksperimentus gavome daug žinių apie gyvybiškai reikalingą medžiagą – vandenį. Pritaikėme teorines žinias praktikoje ir, atvirkščiai, su praktika įtvirtinome teorines žinias. Dabar mūsų vaizduotėje vanduo – tai stebuklingas cheminis junginys, dėl kurio egzistuoja gyvybė ir esame mes čia.
I d klasės mokiniai.

Chemijos mokytoja metodininkė Jurgita Alminienė

Ilgalaikis integruotas anglų kalbos, matematikos ir geografijos projektas „Gidų studija“

2021-09-27 gimnazija priimta į tarptautinį STEAM tinklą, suteiktas Saugios Kompetentingas „STEM School Label“ ženklelis. Įgyvendinant STEAM ugdymo modulio (I – II kl.) programą svarbu užtikrinti daugialypius ryšius tarp įvairių ugdymo sričių, mokomųjų dalykų ir realaus pasaulio.
Pradėtos vykdyti ilgalaikio integruoto anglų kalbos, matematikos ir geografijos projekto „ Gidų studija“ veiklos. Veiklų metu buvo kuriamos mokinių komandos iš IIb, IIc, IId klasių, kurios generavo projekto idėjas ir siūlė lankytinus objektus kelionės maršruto sudarymui.
Projektui vadovauja anglų kalbos mokytoja metodininkė Daiva Eisimantienė, matematikos mokytoja metodininkė Sigita Milašiūtė ir geografijos mokytoja metodininkė Dalia Kubaitienė.

Viešnagė Tauragės STEAM centre

Kovo 30 d. keturiolika trečiokų lankėsi Tauragės STEAM centre ir atliko tiriamąjį darbą „Fotosintezė. Pigmentai“. Mokiniai turėjo išskirti ir identifikuoti augalinius pigmentus: karotinoidus, feofitiną, chlorofilą a ir b, ksantofilus. Atlikdami darbą gimnazistai naudojo šiuos tyrimo metodus: ekstrakciją, filtravimą, chromatografiją. Atlikdami šį darbą trečiokai papildė savo žinias apie fotosintezę ir augalinius pigmentus, mokėsi atlikti chromatografiją, šio metodo gimnazijos laboratorijoje negalime mokytis, nes neturime brangaus prietaiso chromatografo.

Biologijos mokytoja metodininkė Gida Zobėlienė

Konferencija Tauragės STEAM centre – kūrybinės dirbtuvės „STEAM – rytojaus pasaulio kūrėjams“

Birželio 1 dieną Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijos I-III klasių mokiniai ir mokytojai Jurgita Alminienė, Algirdas Jasinevičius dalyvavo konferencijoje – kūrybinėse dirbtuvėse „STEAM – RYTOJAUS PASAULIO KŪRĖJAMS“. Konferencijos metu išgirdo iš Vytauto Didžiojo universiteto Gamtos mokslų ir Biochemijos katedrų Doc. dr. Linos Ragelienės ir Prof. Vidos Mildažienės, pranešimus: ,,STEAM samprata ir svarba“, ,,Ar plaukų plovimas yra cheminis eksperimentas?“. Taip pat išklausė Dr. inž. Vytauto Adomavičiaus, KTU Elektros ir elektronikos fakulteto, doc. dr. Jono Valicko, KTU Panevėžio fakulteto pranešimą ,,Tauragės STEAM atviros prieigos centro Tvaraus vystymosi ir žaliosios energetikos laboratorijos veiklos kryptys“. Labiausiai sudomino Eivanas Maksvytis, eksperimentinių robotikos tyrimų laboratorijos „Heydekrug robotics“ įkūrėjas ir jo pranešimas „Kaip gali robotai mums padėti kurti tvaresnį ir saugesnį pasaulį?“.
Įdomiausia buvo tai, kad mokiniai galėjo padirbėti kūrybinėse dirbtuvėse ir iš arčiau pamatyti gamos mokslų subtilybes.
Deimantė Petrauskaitė II c klasės mokinė sako, kad išvyka į Steam konferenciją buvo labai turininga ir smagi. Išgirdo daug naujų dalykų, kurių anksčiau nebuvo girdėjusi. Pavyko sujungti laidus prie saulės kolektoriaus, jog būtų galima pakrauti telefoną. Išbandė naujovišką dviratį, kurį minant gaminama energija. Be viso to sudalyvavo gazuotų ledų gamyboje. Šia kelione labai džiaugiasi, nes pasisėmė naujų žinių.
Agnė Kaziukonytė III b klasės mokinė, sako kad yra labai sužavėta kūrybinėmis dirbtuvėmis, kurios supažindino su gamtos mokslų subtilybėmis ir paslaptimis. Visi pristatymai motyvavo siekti geresnio rytojaus dėl švaresnio pasaulio, pasitelkiant šiuolaikines technologijas.

Chemijos vyr. mokytoja Jurgita Alminienė

Tiriamasis darbas ,,Dirbtinis inkstas” STEAM centre Tauragėje

Kovo 22 dieną II-III gimnazijos klasių mokiniai vyko atlikti tiriamąjį darbą ,,Dirbtinis inkstas“ į Tauragės STEAM centrą.
Darbo tikslas – tyrinėti dializės žarnos laidumą skirtingoms medžiagoms siejant su jos pritaikymu dirbtinio inksto aparate.
Mokiniai iš gautų priemonių ir medžiagų savarankiškai sukonstravo dializės maišelį eksperimentui. Kokybiniais testais nustatė nevienodą dializės membranos laidumą šlapalui, gliukozei, druskoms. Paaiškino membranos nevienodą laidumą medžiagoms ir susiejo šią jos savybę su pritaikymu dirbtinio inksto aparate. Taip pat mokiniai pademonstravo, kaip cheminės medžiagos gali sutrikdyti ląstelių plazminės membranos laidumą atlikdami bandymą su burokėliais.
Mokiniai džiaugėsi, kad turėjo galimybę susipažinti su modernia biologijos-chemijos laboratorija ir galėjo atlikdami tiriamąjį darbą integruotai pakartoti biologijos kursą apie insto reikšmę, veiklą ir kas yra inksto dializė. Taip pat prisiminė ir chemijos kokybines reakcijas, kaip atpažįstami chlorido jonai, gliukozė, šlapalas.
Mokinių nuomonė:
„Buvo malonu pakeisti mokymosi aplinką. STEAM centras toks modernus, kad teko viską apžiūrinėti įremptomis bei žingeidžiomis akimis! Teko garbė pasijausti kaip tikru chemijos mokslų studentu ir prisiliesti bent prie mažytės dalelės šio mokslo įdomumo. Ačiū Jums, Mokytoja, kad suteikėte galimybę produktyviai praleisti laiką!“
II b klasės mokinė Orinta Sabockytė

„Išvyka į Steam centrą tikrai paliko daug įspūdžių. Labai įdomu buvo atlikti laboratorinius darbus, ir pamatyti, kaip atrodo pati laboratorija. Manau, jog įgauta patirtis ir išmokti nauji dalykai pravers ateityje, chemijos pamokose. Džiaugiuosi turiningai praleistu laiku, ačiū labai už šią galimybę“.

II b klasės mokina Paulina Šeputytė

„Mano nuomone, tokios išvykos yra labai prasmingos, padeda labiau suprasti ir įsigilinti į tai, ką mokomės. Praktinius darbus yra daryti įdomiau, nei mokytis tik teorijos“.

III d klasės mokinė Vaiva Gumuliauskaitė

„Išvyka i Steam centrą buvo įdomi ir naudinga. Ten sužinojau, kad Vernier aparatas tiksliausiai nustato pH ir taip pat išmokau juo naudotis. Taip pat užtvirtinau žinias apie medžiagų pernaša. Man ši išvyka buvo įdomi ir kupina naujų įspūdžių“.

III d klasės mokinė Miglė Paulauskaitė

Dalyvavome konsultacijoje

Kovo 9 dieną fizikos mokytojai Alma Balčienė ir Raimundas Krompalcas dalyvavo Tauragės STEAM centre, konsultacijoje dėl fizikos/inžinerijos ir alternatyviosios energetikos tiriamųjų darbų. Susipažinome su alternatyviosios energetikos maketais ir priemonėmis, tiriamaisiais darbais. Laukiame sekančių praktinių tiriamųjų darbų Tauragės STEAM centre su gimnazijos mokiniais.

Fizikos mokytoja Alma Balčienė

Mobili mokslinė laboratorija – puiki galimybė „pasimatuoti“ mokslininko profesiją

Spalio 15 dieną mobili mokslinė laboratorija atvyko į Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnaziją. Didžiulis, išskirtinio dizaino vilkikas ant ratų – unikali mokslinė laboratorija, joje mokiniai galėjo išbandyti tyrėjo darbą – moderniausiais prietaisais atlikti įvairius mokslinius eksperimentus.
Moksleiviai susiskirstė į keturias tyrimų grupes. Pirmoji grupė vykdė genetikos tyrimus vilkiko laboratorijoje. Antroji tyrėjų grupė darė Šilalės tvenkinio vandens tyrimą. Trečioji moksleivių grupė atliko dermatografijos (pirštų antspaudų) tyrimą. Na, o ketvirtoji grupė dalyvavo geros savijautos programoje. Gera įžanga į prasidedantį savaitgalį buvo paskutinysis užsiėmimas gimnazijos kolektyvui – juoko joga.
Mokslinės mobilios laboratorijos organizatoriai tikisi, kad patirta mokinių sėkmė, puiki nuotaika bus stimulu naujiems tyrinėjimams ir atradimams, o gauta patirtis, padės pasirinkti būsimą gyvenimo kelią, studijų kryptį.

Su Žemės diena!

Kovo 20-21 pasaulis mini Žemės dieną. Pavasario lygiadienis – laikas, kai dienos ir nakties ilgumas tampa vienodas visuose Žemės rutulio taškuose.
Gamtos mokslų mokytojų iniciatyva kovo mėn. per steam pamokas vykdėme projektą ,,Pabudimas“.
II gimnazinių kl. gimnazistai sėjo sėklytes, aiškinosi, kokių sąlygų reikia, kad pasodinta sėkla išdyktų ir augtų. Prižiūrėjo ir laistė daigelius. Skaičiavo daigumą, išsiaiškino gamtoje vykstančią fotosintezės reakciją ir kodėl Saulė ,,grįžta“ ir gamta iš naujo bunda.
Mūsų išauginti daigeliai – tau žeme, amžinai žaliuok!
Su Žemės diena!

Gamtos mokslų metodinė grupė

 

Pasibaigė I klasių STEAM modulis

Baigėsi I pusmetis, pasibaigė ir pagal šių metų ugdymo planą pirmokams skirtas STEAM modulis. Visos pirmokų klasės kartą per savaitę vykdydavo modulyje numatytas veiklas per skirtingų dalykų (biologijos, fizikos, chemijos, matematikos, dailės informacinių technologijų) pamokas. Pamokų metu mokiniai per skirtingas veiklas gilinosi į įvairias temas: „Vanduo“, „Mikropasaulis“, „Mokslas“, „Maistas“, „Sveikata“, atliko įvairius bandymus, eksperimentus, skaičiavimus, piešė iliustracijas. Su gautais rezultatais supažindino gimnazijos bendruomenę, administraciją, parengė piešinių parodą. Pirmokams gimnazistams labai patiko vykusios veiklos, kurių metu jie galėjo giliau susipažinti su įvairiais aptariamais objektais. Mokiniai tikisi, kad STEAM veiklą jie galės tęsti ir kitais metais.

STEAM modulio pristatymas

 

Skip to content