Gimnazijos Ugdymo karjerai grupė ir II d klasės auklėtoja Daiva Bukauskienė su savo ugdytiniais sausio 26 dieną žengė pirmuosius žingsnius mini projekto „Kuriu savo ateities scenarijų“ įgyvendinimo link. Šios idėjos tikslas— pokalbių ir žaidimų forma padėti suvokti ir atrasti galimybes asmenybei tobulėti, žadinti smalsumą siekiant sėkmingos veiklos pasirinkimo.
Gimnazijos skaitykloje susirinkę gimnazistai nenuobodžiavo: išsakė savo nuomonę apie tai, kaip jie supranta karjerą, kurios šiandien kruopščiai susiplanuoti neįmanoma, nes kinta pasaulis, naujovės priverčia vienoms profesijoms išnykti, kitoms atsirasti. Kad mokiniai „pagautų“daugiau pozityvumo, jie pabandė savyje pažadinti elfą—kitą savo asmenybės pusę: iš jų pačių nupieštų medžių ir atsakymų į pateiktą klausimą apie tai, ką jie veiktų, jeigu staiga sužinotų, kad turi vieną valandą laisvo laiko, paaiškėjo, jog vieni jautėsi truputį pavargę, kiti buvo darbingai ir kūrybingai nusiteikę, o treti galbūt sutriko ir … neturėjo jokių atsakymų. Su gimnazistais aptariant galimas ugdymo karjerai veiklas, jiems buvo pasiūlyta išsirinkti vieną iš keturių tą veiklą charakterizuojančių modulių : valdžia, pinigai, savirealizacija, visuomenės pripažinimas. Kūrybiškai į šią užduotį pažvelgę mokiniai bandė įsivaizduoti savo ateitį, kurioje dominavo mėgstamas darbas, sąžiningai uždirbti pinigai, darbo vietų sukūrimas, pagalba visuomenei, savęs iš naujo atradimas…
Aptardami pirmąją savo ateities scenarijaus dalį gimnazistai pasidalino įžvalgomis apie tai, kad savęs pažinimui didžiulę įtaką turi savanorystė bei neformaliojo ugdymo veikla gimnazijoje. Kurdami savo ateities scenarijaus antrąją dalį mes ir aptarsime šias mokiniams rūpimas veiklas.
Nijolė Stasytienė,
Gimnazijos Ugdymo karjerai grupė