Menu Close

Gimnazistai mokyklos biblioteką atranda kitaip…

„Mokyklos biblioteka — mokymo ir mokymosi vieta(…). Ji visapusiškai tenkina mokyklos bendruomenės poreikius, savo fondais ir veikla dalyvauja ugdymo procese, sudarydama sąlygas asmenybei savarankiškai tobulėti(…), o pedagogams rengtis pamokoms ir ieškoti naujų darbo metodų. (…) mokiniai rengiami tapti visą gyvenimą trunkančio mokymosi proceso dalyviais (…), mokiniams teikiamos profesinio informavimo paslaugos“. Tai eilutės iš mokyklų bibliotekoms skirto dokumento „Mokyklos bibliotekos – informacijos centro veiklos kriterijai (2014)“, kuris įkvepia mus vis naujoms idėjoms. Spalio 10 d. gimnazijos bibliotekoje Ib ir Ic gimnazijos klasių mokiniams vyko netradicinės technologijų pamokos. Mokytoja metodininkė E.Gedeikienė, įgyvendindama integruotą technologijų mokymosi programą „Lietuvos ūkio šakos. Profesijos. Savęs pažinimas“, gimnazistams pirmokams ne tik pakeitė mokymosi aplinką, bet ir suteikė galimybę pasinaudoti visais reikalingais tokiai pamokai bibliotekoje esamais dokumentų šaltiniais. Mokytoja E. Gedeikienė kartu su bibliotekos vedėja N. Stasytiene mokinius supažindino su gimnazijos Ugdymo karjerai komandos veikla, pristatė skaitykloje parengtą reklaminį stendą „Karjeros planavimo žingsniai“, gyvenimiškų situacijų pavyzdžiais jaunimui mėgino nutiesti įžangos tiltelį į savęs pažinimą. Atsakingiau pažvelgti į savąjį „aš“ paskatino antroji pamokos dalis — kiekvienas mokinys individualiai atliko profesinės aplinkos modelio testą. Per šių pamokų refleksijai skirtą laiką paaiškėjo, kad atsinaujinusioje bibliotekoje mokiniai buvo sužavėti mokytojos E. Gedeikienės pastangomis mokytis kitaip…
Ačiū pirmokams gimnazistams už bendradarbiavimą. Smagu, kad kartu galime skirti daugiau dėmesio asmenybės puoselėjimui ir įdomesnės mokymosi aplinkos kūrimui.

Bibliotekos vedėja N. Stasytienė

Skip to content